Autor: Magdalena Lejman

Bankowość

W PKO BP ruszył pilotaż obsługi osób głuchych i niedosłyszących

160510.pko.glusi.400xW wybranych oddziałach banku ruszył pilotaż innowacyjnej obsługi osób głuchych i słabosłyszących. Pracownicy placówek zostali przeszkoleni z podstaw języka migowego i zasad komunikacji. Rozmowę z klientem umożliwi usługa tłumacza online. To kolejne działanie banku, które pozwala na komfortową rozmowę z doradcą i obsługę wszystkich klientów na jednakowym poziomie.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bankowość

PKO Bank Polski i Microsoft razem dla bezpieczeństwa w sieci

pko.bp.01.400x268PKO Bank Polski jako pierwszy bank w Europie rozpoczyna współpracę z firmą Microsoft w ramach programu Enterprise Customers Cyber Threat Intelligence Program (ECCTIP). Jego celem jest podnoszenie poziomu bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni poprzez wymianę informacji dotyczących potencjalnych zagrożeń. W rezultacie podpisanego porozumienia możliwa będzie szybsza i bardziej skuteczna reakcja na niebezpieczne zdarzenia pojawiające się w sieci.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1